CAN WE GET MUCH HIGHER, SO HIGH

jag skulle verkligen behöva skriva va mig känner jag, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja eller vad jag ska skriva heller för den delen.
men det är satans kallt ute nu och jag vet fan inte om jag orkar med en sån här vinter till. jag blir på riktigt, helt seriöst ledsen. jag skulle göra nästan vad som helst för att komma härifrån för fan i helvete vad deppig man blir!
och vad töntig jag är för att jag skriver den här meningen som kommer nu, men jag måste..
Jag vill inte riktigt lämna 2010. jag vill liksom fortsätta i 2010 för fan vad jag gillar 2010. Allt typ. kan knappt komma på en enda dålig grej (just för att man ska inte ångra någonting och att man alltid lär sig av sina misstag).
Jag har kommit på ett bra nyårslöfte nu. Glöm det som varit och gå vidare. så. klart. (Haha, jag menar allvar alltså)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0