OCH JAG STRUNTAR I ALLT FÖR DET ÄR EN NY DAG SEN. KLOCKAN ÄR FEM OCH JAG VÄGRAR GÅ HEM NU

jag har fortfarande ont i svanskotan sen jag ramlade för snart 2 jävla veckor sen. har jag lika ont så ska jag nog kolla vad felet är. kanske ska passa på att gå och kolla upp det den 4 januari. Kan ju bli kul om det är nåt jobbigt som hittas just den 4e nämligen. haha, kul att man kan skratta åt sitt miserabla liv i alla fall.
insåg precis exakt hur jävla full jag va i lördags. ärligt talat, inte OK(!!!!). jag tror faktiskt inte jag hade kunnat ta mig därifrån. tur att man har en söt 92a som vet hur han ska handskas med såna som mig.

nästa år ska alltså innehålla lika mycket fest men med lite minre alkohol helt enkelt. och så inga ciggaretter heller.

Ähvadfan. tack och adjö




"Men, det är okej o spåra ur o rensa huvudet på moln"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0