LUCIA PÅ PALETTEN

jag var på dagis idag för att kolla på deras luciatåg. så himla kul att va där när alla blir glada över att se mig igen, tillomed dom som jag absolut inte trodde skulle bry sig.
Så kul att se hur stora barnen blivit sen förra året då dom gick på lilla avdelningen och det var vi i personalen som sjöng. nu har dom blivit så stora att dom kan låtarna utantill och knappt behöver någon hjälp alls från någon vuxen.

jag saknar tiden på dagis, det gör jag verkligen för vi hade så himla roligt. men i mars så slutar sofie och då finns ingen kvar från den avdelningen jag började på för 2 år sedan.

life goes on


Kommentarer
Postat av: cissela

allting börjar ooom jag kan böörja om



förlåt att jag aldrig sagt förlåt

2010-12-14 @ 08:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0