HÄLEN SOM ÄR AV AKILLESSORTEN;

Idag var jag och Cattis i stan. Vi gick och kollade på NKs julskyltning som hon missat (den är inte så rolig i år?). Sen skulle vi gå in på NK men det var himla massa folk som stod vid dörrarna i en lång kö. Vi tänkte nästan att det var dåraktiga människor som stod och köade för att få sitta i Tomtens knä, eller liknanade.. bara att de som stod där såg inte ut som typiska sitta-i-knät-hos-tomten-folk. Inga barnfamiljer stod i kön utan den bestod mestadels av unga tjejer men även tanter och gubbar och killar och kvinnor och män och ja. Så såg vi.. det var ju Gud själv som satt där! Så vi stod och kollade på Håkan vi lite också. Han är fin.

BRA SAKER IDAG: 1. jag har fått se Håkan. 2. Jag har köpt en fin klänning. 3. Jag har haft en mysig dag i stan med julmarknad och brända mandlar och allt med Cattis. 4. Jag ska snart kasta på mig kläder och smink och åka in till staden för att få se bästaste Annika Norlin! Tänka sig att få se mina två favoriter på en och samma dag.




LAAALALAALAAL LALALAAALALALAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0