ambitioner

ÅH. har haft världens tröttvecka. tröttaste veckan 2010 helt klart. KUL. idag var det julfest till jobbet. Jag höll mig till julmusten.. no more bakfylla på jobbet. Imorn blir sista jobb-fredagen det här året. jag tyckte vi skulle fira det på något vis. men inge verkade lika hypad som jag på den iden..
fan jävla oinspirerade liv!!!!!!!!!!!!! jag måste ju skriva för att jag ska komma ihåg om någon månad vad som gjorts (Eller va, varför ska jag komma ihåg ens att jag haft sveriges tröttaste vecka? skitsamma...jajajaiusdhka)
nu ska jag sova. imorn är en ny dag! Har lovat kollegorna en bra gåta. som jag iofs nu i efterhand kan komma på att jag nog hajpade alldeles, alldeles för mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0