2010

och idag längtar jag till sommaren, en sommar då solens strålar värmer. allt känns konstigt och fel med snö, kyla och december. hela det här året har gått så otroligt snabbt, varför gick det här året snabbare än alla andra?
 

januari började ju med skålande, champagnedrickande och hångel i sköndal och som sen gick över till något vardagsliv då vi jobbade och hängde i sköndal mest hela tiden. jag var som vanligt intresserad av helt fel person. jag fick även vinterkräksjukan för första gången!

januari blev februari och det var svinkallt ute, -20. jag har nog aldrig varit så mycket på södersjukhustet som jag var under februari, på gott och ont. träffade harry och goran för första gången på en fantastisk efterfest. 

i mars såg vi hoffmaestro i globen. Lisa drog till thailand och jag följde med lunkan på hemmafesternas hemmfest (? haha). en utgång som slutade med att vi stog mitt på nynäsvägen.
vi började fira cissi i mars och mars övergick till april. spenderade flera kvällar i globen av någon konstig anledning. lite innebandy-sm efterfest, lite bounce etc. den 2 april slutade med en jävligt bra efterfest hos oliver som vi sent kommer glömma. Adela fyllde år och det firades i hennes hiss och på malmen.

Maj kom, det blev varmt och alla stockholmare satt på uteserveringar. vi firade valborg på debaser slussen och vi började även planera resan till Barcelona. Den 9 maj var en speciell dag för det var då jag och lunkan påbörjade våran tradition: Lunch på söder.
David och Tjompa hade en sjukt rolig utflyttningsfest, det var varmt och man kunde ha på sig nästan ingenting.
 
I juni tog dave och cattis studenten och det firades såklart. Midsommar är onödigt att nämna för det enda vi gjorde var att äta och åka buss.

Juli spenderdes hemma i hökarängen, barcelona, landet och så såg jag Kent(!!) och min syster hade en väldigt rolig födelsedagsfest. den sista helgen i juli var en speciell helg, vi hängde på sommar och trädgården typ alla timmar på dygnet.

Augusti var varm och härlig. vi var ute mest hela tiden och tänkte inte på annat. Lunkan hade fest hos sina föräldrar och den minns vi nog alla lite olika ifrån eller minns inget alls. Vi såg säkert! i vitan, Veronica maggio på grönan och hittade favoriten kleins.

När det blev september fick jag en chock. sommaren var över och hösten här! nu skulle allt bli tråkigt trodde jag, men tji fick jag. september bjöd på 92:or, kräftskiva, mer hoffmaestro, hejdå fest, Val, pannkakor, linköping och lite lite tårar.

I oktober började jag skolan och åkte till göteborg för att hälsa på. mycket kolla film och utgångar på söder.

November.. vi var en helg i linköping och hade sjukligt kul. Vi flyttade från hökarängen till sickla, gått i skolan och tydligen dragit er på utgångarna.

Sen kom december IGEN. Vi såg Säkert! igen och hade en rolig kväll på debaser, veckan efter så såg vi daniel adams-ray lite sådär spontant och roligt. Lucia, jullov, födelsedag, julafton och sist men inte minst. Nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0