STOCKHOLM BLUES - MINA DRÖMMARS STAD - STADENS LJUS - ALLTING JAG VILL HA - OCH HÄR KOMMER JAG TILL STOCKHOLMS FÖRSVAR.

jag älskar stockholm. för lite mindre än ett år sen hade jag sagt att jag hatade stockholm. jag ville flytta. åka till australien och gömma mig. men jag älskar ju stockholm. ibland tänker jag "nej nu är jag klar med dig, stockholm" men sen inser jag att jag knappt börjat. jag älskar stockholm. "jag gillar malmö å jag gillar göteborg jag bor i stockholm och jag känner ingen sorg"
idag har jag ätit på vapiano med budala. skitsnack och pasta hör bra ihop. imorgon blir det skitsnack och öl. torsdag får bli vilodag för sen är det fredag. på fredag vill jag dansa. och lördag. då är det date-night.



zåzå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0