SANNINGEN

nu ska ni fan få veta sanningen.

livet är ju inte helt slut än om jag nu kan uttrycka mig så? jag menar alltså att jag fortfarande går i semestermode (även fast jag är arbetslös sen några veckor tillbaka). meeeen, ångesten kommer väl komma sisådär i nästa vecka ungefär och ungefär då är livet också slut = ångest. jaja.

snart sjunker jag så lågt att jag söker jobb på mitt gamla jobb. ähfyfan. DET är ångest.

Nu är det sol. det betyder att man ska va ute. iaf sa mamma det när jag va liten..
men idag ska städas för det skulle komma en tant från swedbank för att checka in det asfina huset i hökarängen. värdering även kallat. sälj skiten och flytta till stan, det är vad jag tycker.

Sen. Cissela och Adela time.


ps. jag ska köpa en kamera ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0