jag har vunnit & förlorat jag har sett mig själv i spegeln jag har vaknat i fel säng jag har varit kär

hello.
körde en tredagars den här veckan. & alla tre dagar har jag haft så kul! jag har fått se Annika Norlin, spelat pingis, boule, åkt en taxi vars taxameter tickade i takt med sekunderna, jag har varit på Sommar, badat vid stadshuset (iputtadavgoran) stukat foten, ätit kött potatis bea (pyttipanna), druckit en massa rödvin, shottat på Baltazar, druckit ännu mer vin på Mosebacke, dansat på ett konstigt ställe i gamla stan, åkt nattbussen heltåthelvetes fel och därav fått gå hem i 45 minuter, sovit alldeles, alldeles för lite och älskat livet. Nu ska jag äta köttbullar på IKEA.

kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0