HÖG PÅ LIVET

jag älskar livet just nu. jag gör det på riktigt. men det är nästan så jag inte vågar uttala orden för tänk om det händer nåt som gör att jag hatar livet då? nejfyfan.
igår var jag lite otaggad men tänkte att vin och kaffe gör alltid allt bättre. och så rätt jag hade va! men vi var som vanligt på sommar! och det var fint igår. fiiint. älskade finste max var med gick hem precis när det blev som roligst.
dansa till håkan. det är livet det.

jag sitter här i köket och håkan sjunger. kaffet är ljummet men det gör inget. solen tittar inte fram men det gör inget.

jag vet  att jag om några veckor/månader kommer va så jävla deppig så jag måste skriva nu hur nöjd jag är. jag får liksom inte glömma bort känslan.
jag hade inte ens tänkt på det om inte cissi påmint mig om hur bra man faktiskt har det. tur att jag har henne. hur skulle det annars gå?


cissi återkommer med bilder. tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0