FANTASTISKA TISDAG

det är en fantastisk tisdag idag!!!
jag blev så trött på mig själv igår så jag tog mig i kragen och gick till arbetsförmedlingen. nu ska jag tydligen plugga till undersköterska. ja. trevligt. ja. sen när jag känner att jag är mogen så tar vi nästa steg. jag har lärt mig att man ska gå i trappor. låter helkonstigt, jag vet.

FAN, jag är glad idag. även fast det regnar och sånt där va. jag ska börja träna också. sa det till david idag och han såg ut som et frågetecken. herregud, jag KAN träna.

måste bara komma på hur fan jag ska fixa med bilder. vem vill läsa en blogg utan bilder.




juste, det dåliga med att jag ska plugga är ju att jag inte riktigt kan flytta hemifrån. det skulle väl va om morsan och farsan ville köpa en lägenhet till mig. men ne. jag vet inte. såååå jävla snälla är dom inte.
tack o hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0