ENDLESS SUMMER

jag ska väl skriva att jag hatar måndagar och att helgen var grym nu?  typ så är det ju också.

det var en fin upplevelse att gråta inför folk och inte va asfull. killarna vid bordet bredvid kollade lite konstigt, men däremot killarna vid vårat eget bord sa fina ord och var snälla.
rom, cigg och spotify vid vattnet gjorde ju allt bättre igen.
frugan tappade bort plånkan, men sånt händer ju när man är ute och slirar!
kvällen avslutades med att jag fick agera element. inte mig emot.. hehe

lördagen var som en lördag ska va (?). middag, sång och fylla. och krossat glas, såklart. det går ju inte att undvika med dom där.
vi trodde att sommar! hade sin sista kväll så vi ville verkligen dit för att avsluta sommaren på det sätt vi startade den, men imorse fick jag ett sms av cissi att det inte alls var deras sista helg. hoho jaja. alltså är hösten inte kommen än. eh

DET BLIR INGA BILDER FÖR JAG HAR INGA.


Kommentarer
Postat av: A

berätta om ni minns vad som hade hänt här då?

2015-01-29 @ 16:00:54
Postat av: I

Cissi berättade att Lena var sjuk så vi grät lite och så. Och Simon krossade glas på sin födelsedag. Typ.

2015-02-02 @ 01:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0